Wednesday 7 February 2018

၀ိနည္းငါးက်မ္း ရြတ္စီျဖန္း

၂၀၁၁ ခုုႏွစ္က အဘိဓမၼာ (၇) က်မ္းႏွင့္ သုုတ္ (၃) က်မ္းပါဠိေတာ္ေတြကိုု ေအာင္ျမင္စြာ ရြတ္ဆုုိ ပူေဇာ္နုုိင္ခဲ့တယ္။ အခ်ိန္ရရင္ ၀ိနည္း (၅) က်မ္းကုုိလဲ ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ဦးမယ္ဆုုိၿပီး စိတ္ထဲ အဓိ႒ာန္ထားခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္ေတြ အေတာ္ၾကာလာတဲ့အထိ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မရြတ္ဖတ္ျဖစ္ခဲ့ဘူး။

ဒါေပမဲ့ အဂၤလန္မွာ ေနထုုိင္စဥ္ကာလအတြင္းမွာ ပိဋကတ္သုုံးပုုံလုုံး ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ျဖစ္ေအာင္ ပူေဇာ္မယ္ဆုုိတဲ့ စိတ္က ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ျဖစ္ဖုုိ႔ တြန္းအား ေပးေနတယ္။ ဒါနဲ႔ ၀ိနည္း (၅) က်မ္းကုုိ ၂၀၁၈ ဇန္န၀ါရီလ ၉ ရက္၊ အဂၤါေန႔က စတင္ၿပီး တစ္ရက္ကိုု ေလးနာရီေက်ာ္ေက်ာ္ အခ်ိန္ေပးကာ (တစ္ရက္ ပ်မ္းမွ် ေလးႀကိမ္ႏႈန္း) ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။

ဒီေန႔ ၂၀၁၈ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၇ ရက္၊ ဗုုဒၶဟူးေန႔မွာေတာ့ ၀ိနည္းငါးက်မ္းလုုံး ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္လုုိ႔ ေအာင္ျမင္စြာ
ၿပီးဆုုံးခဲ့တယ္။

ပိဋတ္သုုံးပုုံလုုံး ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္နုုိင္ခြင့္ရခဲ့တာကုုိ ကုုိယ့္ကုုိယ္ကုုိယ္ ပီတိျဖစ္ေနမိတယ္။ ပိဋကတ္သုုံးပုုံလုုံး အာဂုုံေဆာင္ထားနုုိင္ၾကတဲ့ အရွင္ျမတ္မ်ား ဘယ္ေလာက္ ပီတိေတြ ေ၀ေနမယ္ဆုုိတာ နားလည္နုုိင္ပါတယ္။

ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ခဲ့တဲ့ ကုုသုုိလ္ေတြကိုု အားလုုံးကိုု အမွ်ေပးေ၀ပါတယ္။

သာဓုု သာဓုု သာဓုု။

No comments: